Az impressive.hu fő tevékenysége az informatikai rendszerek telepítése, integrációja, üzemeltetése és felügyelete. Szolgáltatásunkat teljességgel az egyedi igényekhez igazítjuk, hogy Ön a legjobb és leggyorsabb megoldást kapja!
Rendszerintegráció lényege és szükségessége: az évtizedek során folyamatosan nőtt informatikai rendszerek leggyakoribb problémája, hogy bizonyos feladatok csak külön-külön munkaállomásokról érhetők el, más gépekről nem, továbbá nehézségekbe ütközhet az adatok rendszerek közötti átadás-átvétele is. Ilyenkor az informatikai rendszer egészében nem működik hatékonyan.
A problémán segíthet a rendszerintegráció, amelynek eredményeként a heterogén informatikai infrastruktúrát alkotó elemek összekapcsolódnak, így az informatikai rendszer egy új, egységes, integrált rendszert képez.
IT üzemeltetés,- outsourcing: Ma már a számítógépek a vállalkozások szerves részei, melyek nagymértékben leegyszerűsítik és meggyorsítják az irodai munkát és elengedhetetlen feltételei egy sikeres vállalkozásnak. Ezért fontos, hogy egy vállalat informatikai támogatottsága mindig megfelelő legyen, melyet külső szolgáltatóval optimális módon érhet el. Üzemeltetési feladatainkat - amennyiben adott a lehetőség - távolról végezzük, mellyel rengeteg idő és nem utolsó sorban pénz spórolható meg! Minden ügyfelünk igényelhet akár 24 órás rendelkezésreállási időt is (mely szerverek esetén főként ajánnlott), mindezt minimális reakcióidő mellett, az év minden napján! Egyedi monitoring rendszerünknek köszönhetően a hibák előjelei gyorsan észlelhetők így a nagyobb problémák kialakulása elkerülhető.
Az informatikai feladatokat szakértők látják el, akiknél nincs szabadság vagy betegség. Rugalmasan kezelhetőek az időszakosan,- például projektek, nagyobb informatikai átszervezések alatt megnövekedett igények, erőforrások.
Hatékonyabban működik a vállalkozás, ha a kollégák a bevételt termelő szolgáltatásokkal tudnak törődni,- ami a cég tényleges profilja, és nem kell a számítógépes problémákkal foglalkozniuk, megoldásokat keresniük.
A mérhető költségek átláthatóbbá teszik az informatikára költött pénzt, amit cégünk próbál előre kiszámíthatóvá tenni. Cégen belül gyakran nem egyértelműen látszik az adott tevékenységekre eső költség, egy outsourcing céggel azonban számszerűsíthetőek és általában gazdaságosabban üzemeltethetőek az informatikai szolgáltatások. Pontos dokumentációk készülnek minden készülékről és eseményről, ami belső munkatársakkal egyáltalán nem, vagy csak nehezen megvalósítható.
A kalkulátorral saját igényeihez mérten ki tudja számítani, hogy a Rendszerüzemeltetési szolgáltatásaink előre láthatóan milyen költségekbe fognak kerülni! A díjszabás 2017 január 1-től megkötött új szerződésekre érvényesek, amennyiben ezen dátum előtti szerződéssel rendelkezik cégünknél, elképzelhető, hogy a lentiektől eltérő díjszabáson nyújtjuk szolgáltatásainkat! A kalkulátorban számított értékek és a kalkuláció végeredménye nem minősül ajánlattételnek!
Kérjük állítsa be, mely idő intervallumban kíván rendelkezésreállást. A szolgáltatásokat kizárólag a lent beállított Szolgáltatási szinten, a megadott intervallumban végezzük el. Az itt beállított rendelkezésreállás munkanapokra szól, a hétvégékre és ünnepnapokra vonatkozó rendelkezésreállást a Szolgáltatási szintek 3. ill. 4. szintjein igényelheti! 4 óra alatti intervallumra rendelkezésreállási időt nem biztosítunk! A kalkulátor tájékoztató jelleggel 25 nappal számol!
A Szolgáltatási szint opcióval beállíthatja a kívánt rendelkezésreállás színvonalát, mely a hiba és igénybejelentési formákat, valamint a bejelentésekre történő maximális reakció időt jelenti.
A Havi igénybe vett szolgáltatás beállítás segítségével előre kalkulálhat költségeket. A beállítás természetesen nem jelent időtartam lekötést, mindig az éppen felhasznált időtartamot számlázzuk a megadott díjakon, 10 perces elszámolásban.
A kalkulátorral maximum 40 órát tud kiszámolni, ennél várhatóan nagyobb igény esetén kérjen egyedi ajánlatot.
Amennyiben a munkavégzéshez igényel helyszíni kiszállást, annak költségét a lenti kalkulátorral ki tudja számolni. Figyelem: a kalkulátor az esetlegesen felmerülő kilométer díjakat nem tartalmazza (180 Ft + ÁFA / km)! Kilométer díjat nem számítunk fel a következő helyszínekre: Paks, Paksi Atomerőmű területe, Biritó, Cseresznyés, Dunakömlőd.
A kalkulátorral maximum 20 alkalmat tud kiszámolni, ennél várhatóan nagyobb igény esetén kérjen egyedi ajánlatot.
Rendszere és adatai számára biztosítunk távoli adatmentés szolgáltatást, mely biztonságos SSL csatornán az Interneten keresztül zajlik cégünk mentőszerverére, választhatóan Magyarországi vagy Írországi adattárolóra. A kalkulátorban megadott méret a távoli mentőszerveren történt összes adat által elfoglalt méretet jelenti, beleértve a több napra visszamenőleg létrehozott mentéseket is.
Az adatmentés elszámolása 1GB-onként történik. A kalkulátorral maximum 2TB adatmennyiséget tud kiszámolni, ennél várhatóan nagyobb igény esetén kérjen egyedi ajánlatot.
A kalkulátorban feltüntetett árak 2024 január 1-től visszavonásig érvényesek, és a 27%-os ÁFÁ-t NEM tartalmazzák!
Ügyvezetéssel és pályázatokkal kapcsolatos kérdésekben állok rendelkezésre
Ügyfélszolgálatunk, szerződéseink és projektjeink menedzsmentjét végzem, illetve felelőse vagyok a cégcsoport kommunikációjáért és a cég láthatóságáért
Hozzám tartozik az irodavezetés, ide értve a kimenő és bejövő számlázás és pénzügyek kezelését, beszerzéssel és könyveléssel kapcsolatos kapcsolattartást
Én felelek az új projektekkel kapcsolatos tanácsadásért, valamint a projektek technikai előkészítéséért, tervezéséért illetve azok koordinálásáért
IT üzemeltetési szerződéssel rendelkező ügyfeleinkkel történő kapcsolattartás a feladatom. Igyekszem választ adni az ezekkel kapcsolatos technikai kérdésekre
A cég legifjabb tagjaként, rendszergazdaként segítem a munkatársakat és közben igyekszem elsajátítani a szakma fortélyait.
Szoftverfejlesztőként, főként web alapú üzleti alkalmazások fejlesztésével foglalkozom
A cég teljes könyvelési és bérrel kapcsolatos feladatkörét látom el